Wsparcie dla doktorantów
Wzmocnienie programu kształcenia doktorantów w zakresie kompetencji kluczowych dla społeczeństwa oraz stworzenie interdyscyplinarnych międzywydziałowych studiów doktoranckich (MD5) jest zadaniem nr 3 w ramach POWR.03.05.00-00-ZR10/18 Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego
Celem realizacji zadania 3 jest wsparcie, finansowe i merytoryczne, najzdolniejszych doktorantów w realizacji ich prac badawczych, w tym tworzenia publikacji naukowych, przygotowania prac doktorskich i obrony tytułu doktora.
W ramach wsparcia, Doktorantom przysługuje:
• Stypendium naukowe w wysokości 20.000,00 zł przyznawane po 2.000,00 zł przez okres 10 miesięcy (od stycznia do grudnia 2020, bez okresu wakacyjnego),
• Kwota 4.700,00 zł na pokrycie kosztów niezbędnych do podniesienia własnego potencjału dydaktycznego oraz prowadzenia badań naukowych, w szczególności:
- Zakup publikacji naukowych,
- Koszty opracowania własnych publikacji naukowych (co najmniej 1 na rok),
- Udział w międzynarodowych konferencjach naukowych (co najmniej 2),
- Prowadzenie badan naukowych,
- Tłumaczenie lub korekta własnego tekstu lub publikacji,
- Inne wydatki, niezbędne do podniesienia potencjału dydaktycznego Doktoranta
• środki przeznaczone na pokrycie kosztów miesięcznego zagranicznego stażu doktoranckiego: maksymalnie 8 450,00 zł brutto
• środki na pokrycie kosztów podróży na terenie Europy do kwoty maksymalnie 1 900,00 zł brutto.
• wsparcie merytoryczne promotorów pomocniczych.
Zarządzanie Rektora ws. wprowadzenia Regulaminu Rekrutacji
Zał. 1_Zgłoszenie do udziału w projekcie
Zał. nr 2a _Zaświadczenie o otwarciu przewodu doktorskiego
Zał. nr 2b_Zaświadczenie o statusie doktoranta
Zał. nr 4_Wykaz dotychczasowych publikacji
Zał. nr 5_Formularz uczestnika projektu
Zał. nr 6_Oświadczenie uczestnika projektu
Zał. nr 9b_ (ENG) ATTENDANCE LIST
Zał. nr 10b_(ENG) Intership Log
Zał. nr 11a_ Zaświadczenie o odbytym stażu ze sprawozdaniem
Zał. nr 11b_(ENG) CERTIFICATE OF INTERNSHIP
Zał. nr 12b_(ENG) LETTER OF INTENT